NAJLEPSZE PRAKTYKI E-COMMERCE STAJĄ SIĘ KOLEJNYMI PRAKTYKAMI EMS W POLSCE

Wraz z dynamicznym rozwojem wschodnioeuropejskiego rynku EMS, stale rosnąca jakość montażu elektronicznego, przy jednoczesnym oferowaniu najwyższej możliwej jakości w najbardziej rozsądnej cenie coraz częściej przestaje być wystarczającym argumentem do przekonania wymagających klientów. Rośnie więc potrzeba umiejętnego pielęgnowania relacji z klientami i pozyskiwania leadów w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji, przy wykorzystaniu zintegrowanych metod konwersji obejmujących zarówno mobilny, jak i tradycyjny Internet.

Jako producent z wieloletnim doświadczeniem w EMS Novil postanowił sprostać tym wyzwaniom, wdrażając rozwiązania z powodzeniem stosowane w e-commerce, wykorzystując m.in. potencjał sieci i nowoczesne techniki komunikacji z klientami.

"Zupełnie nowa, responsywna i przyjazna użytkownikowi strona internetowa to nie jedyne usprawnienie opracowane w ostatnim czasie przez Novil. Uruchomiliśmy również nowy standard obsługi klienta, który pozwala naszym specjalistom natychmiast reagować na zgłoszenia naszych klientów i prospektów." - mówi Adam Marciniszyn Sales Manager Novil Sp. z o.o.
Nowe rozwiązania komunikacyjne oraz rozbudowa parku maszynowego (m.in. SMD i AOI) to część szerszego rozwoju planowanego przez Novil w najbliższych latach. Nawiązując do informacji prasowej Evertiq.com Artur Miciński CEO Novil Sp. zo.o. bardzo optymistycznie patrzy na przyszłość europejskiej branży EMS i widzi w niej duże możliwości dla firmy.